Information om ind- og udbetalinger online i Banken

Ofte stillede spørgsmål om ind- og udbetalinger i Banken

Spørgsmål om indbetaling

Hvordan indbetaler jeg? Pengene for min indbetaling er blevet trukket, men de står ikke på min konto. Hvad skal jeg gøre? Jeg har lavet en fejl. Hvordan annullerer jeg min indbetaling? I afviste min indbetaling med kredit-/debetkort, men pengene er stadig blevet trukket fra min konto. Hvad skal jeg gøre? Hvorfor bliver mit kreditkort afvist, og hvad kan jeg gøre?

Hjælp til indbetalinger

Jeg har problemer med at lave en indbetaling. Hvordan får jeg hjælp? Hvilke indbetalingsmuligheder har jeg?

Indbetal på din mobilenhed

Kan jeg indbetale penge på min mobil/tablet? Hvilke indbetalingsmetoder kan jeg bruge i Mobilbanken?

Spørgsmål om udbetaling

Hvordan anmoder jeg om en udbetaling? Hvad er mine udbetalingsmuligheder? Hvorfor bliver jeg bedt om at oplyse mit fødested og statsborgerskab? Hvorfor kan jeg ikke vælge, hvor mine penge bliver sendt til? Hvorfor kan jeg ikke sende min anmodning om udbetaling? Hvad er mine udbetalingsgrænser? Hvilken vekselkurs bruges til min udbetaling? Hvorfor kan jeg ikke længere se en metode, jeg tidligere har brugt? Hvor tit kan jeg udbetale mine penge? Jeg har et nyt Visa. Hvordan kan jeg udbetale til det? Hvor lang tid tager det at behandle min udbetaling? Kan jeg annullere min udbetaling? Jeg har ikke modtaget min udbetaling. Hvad sker der nu? Betalingsmetoden, min udbetaling blev sendt til, er lukket/udløbet. Hvor er mine penge? Hvorfor er det beløb, jeg kan udbetale, mindre end min samlede saldo?

Opdater/fjern betalingsoplysninger

Udbetalingsmetoden, I sender mine penge til, er ikke længere aktiv, eller jeg ønsker ikke længere at bruge den. Hvad gør jeg?

Indbetalingsgrænser

Hvad er mine indbetalingsgrænser? Kan jeg fastsætte mine egne indbetalingsgrænser? Hvordan hæver jeg mine indbetalingsgrænser eller fjerner mine selvvalgte indbetalingsgrænser?

Tilbageviste overførsler

Hvorfor blev min indbetaling tilbagevist? Jeg vil gerne afvikle min negative saldo. Hvordan gør jeg det?

Andet

Er mine penge i sikkerhed hos jer? Hvor lang tid går der, før jeg får svar? Jeg har brug for at tale med en i jeres betalingsafdeling. Hvad er jeres telefonnummer?