Velkommen til Rewards Store

Har du lyst til at forkæle dig selv? Gør det bare – du fortjener det! Stars Store og Rewards Store har alt fra tøj og tilbehør til onlinebelønninger, som du kan bruge til at få en endnu bedre oplevelse på alle over fantastiske produkter.

Stars Store

Stars Store – onlineshopping

Uanset om du vil forkæle dig selv efter en sejr eller leder efter den perfekte gave, er Stars Store det helt rigtige sted.

Klik herunder for at se vores store udvalg af varer, bl.a. luksusvarer, pokerprodukter og eksklusivt tøj og tilbehør fra kendte varemærker.

Rewards Store

Rewards Store – indløs dine StarsCoin

StarsCoin som medlem af Stars Rewards, og indløs dem for at få en lang række onlinebelønninger, som forbedrer din spiloplevelse. Find onlinebilletter og meget andet – brug dine StarsCoin til at få mere spil, mere værdi og mere sjov!

Klik nedenfor, eller find Rewards Store i appen og vores desktopsoftware via menuen "Mit Stars".

Ofte stillede spørgsmål

Kan du ikke finde det, du leder efter? Prøv vores Hjælpcenter, eller kontakt kundeservice.

Hvordan bestiller jeg i Rewards Store?

  1. Log på din Stars-konto.
  2. Gå til menuen "Mit Stars"
  3. Klik på knappen "Rewards Store".
  4. Kig på udvalget, vælg varen, du ønsker at bestille, og klik på "Køb denne vare"
  5. Et nyt vindue åbnes med en bestillingsblanket. Herfra kan du:
    1. Vælge antal
    2. Bekræfte, at din adresse er korrekt. Hvis den ikke er korrekt, skal du rette den eller benytte en alternativ leveringsadresse.
    3. Opdatere eller bekræfte dit telefonnummer. Bemærk: Hvis det er din første ordre, skal du oplyse dit telefonnummer i det tilgængelige felt (inkl. landekode), inden du kan afslutte ordren.
    4. Indtast din personlige skattekode (om nødvendigt)
  6. Klik på "Næste"
  7. Læs ansvarsfraskrivelsen. Hvis du ikke accepterer, kan du vælge at annullere din bestilling ved at klikke på "Annullér". Hvis du ønsker at fortsætte, skal du klikke på "Jeg accepterer disse betingelser".
  8. Du får en pop op-meddelelse, hvor dit køb skal bekræftes. Klik på "Bekræft". Inden du bekræfter din ordre, kan du på dette tidspunkt gå tilbage og ændre farve, antal samt adresse og telefonnummer. Du kan også annullere din ordre.
  9. En automatisk e-mail bliver sendt til dig med ordrebekræftelse. Se efter, om alt er korrekt.

Bemærk, at ikke alle varer er tilgængelige i alle lande, og at der afhængigt af dit opholdsland kan være visse afgifter og skatter, der skal betales til relevante myndigheder, før du kan modtage dine bestilte varer. Du vil muligvis også skulle fremvise dokumentation, før disse varer bliver frigivet til dig.

Du er fuldt ud ansvarlig for alle gebyrer og/eller dokumentation, som kræves af relevante myndigheder i dit bopælsland. Det er dit ansvar at opfylde disse krav, og vi refunderer ikke StarsCoin for varer, der bliver tilbageholdt, fordi du ikke opfylder de gældende krav i dit bopælsland.

Kan jeg bestille fra nettet eller ved at bruge min telefon eller tablet?

Du finder Rewards Store i mobilklienten under menuen "Mit Stars". Spillere, der er logget på via mobilen, kan bestille turneringsbilletter og kontantrabatter de fleste mobiludgaver af Rewards Store. Alle andre bestillinger skal ske i desktopklienten. Hvis du ikke kan bestille via computeren og gerne vil have os til at lave en ordre for dig, kan du kontakte kundeservice med følgende oplysninger:

  • Fulde navn
  • Fulde adresse
  • Telefonnummer
  • Varen/varerne, du ønsker at bestille

Jeg har lige afsendt en ordre. Hvornår bliver den behandlet og afsendt?

Ordrer kan behandles allerede tre timer efter indgivelsen. Tidsrammen for ordrebehandling afhænger af de(n) bestilte vare(r) og den pågældende dag. Visse varer som f.eks. Security Tokens bliver behandlet én gang om ugen. Bemærk, at når du bestiller i weekenden, bliver din bestilling behandlet mandag/tirsdag.

Hvad er tidsrammen for levering?

Leveringstiden for Rewards Store-varer afhænger af din region:

RegionLeveringstid efter besked om afsendelse
Storbritannien  3-5 dage
Europa 7-10 dage
Resten af verden  10-15 dage

Hvis du ikke modtager din ordre inden for tidsfristen, skal du kontakte kundeservice. Ellers antager vi, at du har modtaget din pakke.

  • Hvis jeg ønsker at modtage en ordre hurtigere, kan jeg så betale ekstra? 

    Nej. Vi tilbyder ikke ekspreslevering, og vi kan ikke gøre undtagelser. Alle ordrer bliver leveret inden for samme tidsramme.
  • Hvis jeg ikke har modtaget min ordre, men glemte at kontakte jer inden for den angivne tidsramme for min region, hvad sker der så? 

    Desværre kan vi ikke refundere ordrer ældre end seks uger (fra bestillingsdatoen), medmindre de er blevet returneret til os. Derfor er det vigtigt, at du kontakter os med det samme, hvis du ikke har modtaget din ordre inden for den angivne tidsramme for din region, så vi kan spore pakken og undersøge grunden til forsinkelsen.

Hvorfor skal jeg angive mit personlige skattenummer?

Dette er et krav fra de lokale myndigheder, før pakken kan leveres. Oplysningerne bliver gemt sammen med ordren og bruges ikke til andre formål end at sende dig din pakke i henhold til gældende persondatalovgivning.

Kan varer i Rewards Store købes med rigtige penge?

Nej, men varer i Stars Store kan købes for rigtige penge.

Kan jeg få leveret min ordre til en anden adresse end min bopælsadresse?

Ja. 

Hvis du ønsker at få din ordre leveret til en alternativ adresse, kan du bestille varen som normalt, men under bestillingen vælge at få den sendt til en alternativ adresse ("Brug anden adresse"). Ret IKKE adressen på din konto. Det er vigtigt at oplyse en adresse, hvor nogen kan tage imod pakken. Der kan være visse leveringsbegrænsninger i nogle lande, og derfor kan visse varer muligvis ikke leveres til et andet land.

Skal jeg betale forsendelse/afgifter?

Når du har afgivet din ordre, er der ikke yderligere udgifter, da forsendelse og afgifter er med i prisen. 

Afhængigt af dit opholdsland kan der dog være visse afgifter og skatter, der skal betales til relevante myndigheder, før du kan modtage varer, du har bestilt. Du vil muligvis også skulle fremvise dokumentation, før disse varer bliver frigivet til dig.

Du er fuldt ud ansvarlig for alle gebyrer og/eller dokumentation, som kræves af relevante myndigheder i dit bopælsland. Det er dit ansvar at opfylde disse krav, og vi refunderer ikke StarsCoin for varer, der bliver tilbageholdt, fordi du ikke opfylder de gældende krav i dit bopælsland. 

I det usandsynlige tilfælde, at der påfalder told, refunderer vi beløbet til din konto, når vi har modtaget en kvittering på betalt told (der tydeligt viser beløbet) og bevis på, at pakken kom fra os (ved hjælp af fakturanummeret). Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig med glæde.

Hvilke størrelser er tøjet/kasketterne/taskerne?

Du kan se en størrelsesoversigt i varebeskrivelsen. Sørg for at tjekke størrelsen nøje, da vores størrelser varierer.

Kan jeg returnere min ordre?

Du skal kontakte kundeservice for at få din returnering godkendt, da vi har faste procedurer og visse begrænsninger. 

Hvis din ordre var i den forkerte størrelse, kan du bytte varen til en anden størrelse, men du skal betale for forsendelsen. Du bør altid tjekke vores størrelsesoversigt for at sikre, at du får en vare, der passer.

Hvis du modtager den forkerte vare, kan vi bede dig om at sende den tilbage til os på vores regning. Den rigtige vare bliver så sendt til dig gratis. Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig med glæde.

Husk, at hvis du sender en vare tilbage til os uden det oprindelige ordrenummer på pakken og/eller uden bekræftelse, kan vi ikke refundere dine StarsCoin eller sende en erstatningsvare.

Kan I sende varer til postboks- adresser?

Ordrer kan ikke sendes til postboks- adresser, da der skal være en person til at modtage pakken.

Hvordan kan jeg se min ordrehistorik?

  1. Log på din Stars-konto via desktopklienten (ordrehistorikken er ikke tilgængelig i mobilklienten).
  2. Klik på "Mit Stars".
  3. Klik på knappen "Rewards Store". Et pop op-vindue åbnes.
  4. Klik på fanen øverst til venstre, så et vindue med fanen "Ordrehistorik" åbnes. Klikker du på den, åbnes en pop op-vindue med alle dine ordrer.

Jeg bestilte flere varer på én gang, men de kom ikke sammen. Hvorfor?

Nogle varer sendes fra forskellige steder og ankommer hver for sig.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre, efter jeg har afgivet ordren?

Ja. Hvis ordren har status som "Ny", kan du annullere den i Banken i desktopklienten. Hvis du har brug for at ændre i din ordre, skal du først annullere den og så placere en ny.

Når vi har modtaget din ordre, får du en e-mail med bekræftelse på ordren. Kontrollér oplysningerne nøje. Så bliver ordren behandlet og sendt til pakning og levering. Vi behandler ordrer på daglig eller ugentlig basis afhængigt af varen.

Bemærk, at ordrer kan behandles allerede tre timer efter indgivelsen. Når en ordre er behandlet, kan den ikke længere annulleres eller ændres.

Jeg anmodede om en ændring af min ordre, men den blev ikke ændret. Hvad skete der?

Medmindre du modtager en bekræftelse på din ændring, kan vi ikke garantere, at din ændring eller annullering er blevet behandlet.

Jeg har modtaget en beskadiget vare. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt straks kundeservice med følgende oplysninger:

  • Ordrenummer
  • Varenavn
  • Forsendelsesfirma
  • Problemet med varen
  • Et billede af varen

Når vi har modtaget alle nødvendige oplysninger, handler vi efter behov. Afhængigt af varen kan vi bede dig om at sende den tilbage til os.

Kan jeg returnere/bytte min vare personligt?

Nej.

Vores Fulfilment Centre er ikke åbent for personlige henvendelser. Du skal sende din ordre tilbage til returadressen oplyst af Rewards Store-medarbejderen.

Når produktet ankommer i sin oprindelige stand, bliver en ny sendt til dig, eller prisen refunderes til din Stars-konto, afhængigt af den indgåede aftale.

Du skal ikke kontakte varehusene direkte, for du kan ikke få information eller købe varer direkte derfra.

Alle spørgsmål skal rettes til kundeservice.

Jeg bestilte varer i jeres butik, og ordrens status er stadig Behandlet i stedet for Sendt. Hvorfor?

Ikke alle vores forsendelsescentre benytter samme fremgangsmåde for afsendelse af ordrer. Hvis du ikke ser din ordrestatus som Sendt, kan den stadig godt være sendt. Hvis du har yderligere spørgsmål om din ordre, kan du kontakte kundeservice.

Hvad sker der, hvis der ikke er nogen hjemme til at tage imod pakken ved levering?

Almindelig postomdeling

Hvis din pakke er sendt med almindelig postomdeling, foretages leveringen af det lokale postvæsen, hvor du bor.

Metoderne og tidsrammerne for levering varierer fra land til land, men normalt forsøger de at levere pakken to gange, før de lægger et kort og sender pakken til opbevaring på det lokale postkontor. 

Kortet oplyser dato og tidspunkt, hvor de forsøgte at levere pakken, adresse og åbningstider for det lokale posthus, hvor du kan hente din pakke, hvornår den kan hentes, samt nogle gange en referencekode.

I nogle tilfælde kan der aftales en ny levering, men hvis det ikke kan lade sig gøre, skal du hente pakken på det pågældende postkontor. Normalt beholder de din pakke i to uger, før de returnerer pakken til Rewards Store eller bortskaffer den.

Kurertjenester/sporbare pakker

Hvis din pakke bliver sendt med kurér (f.eks. FedEx), får du en e-mail med et trackingnummer, så du kan spore den online på kurertjenestens hjemmeside. Levering arrangeres udelukkende af kurertjenesten.

Buddet vil normalt forsøge at levere pakken to eller tre gange, og efter hvert forsøg efterlades en seddel med dato og tidspunkt for den forsøgte levering, et trackingnummer, adresse og telefonnummer til deres nærmeste kontor og nogle gange en dato for deres næste leveringsforsøg.

Hvis buddet gentagne gange forsøger at levere pakken uden held, vil du til sidst blive bedt om at afhente pakken på deres nærmeste kontor, eller du kan kontakte dem for at arrangere et tidspunkt og en dato, hvor du kan tage imod pakken.

Normalt beholder de din pakke i to uger, og hvis den ikke bliver afhentet eller en aftale bliver lavet med dig, returnerer de pakken til Rewards Store eller bortskaffer den.

Har I en politik om etisk ansvar?

Ja. Da vi er globalt førende inden for onlinespil, bestræber vi os på at fastholde den priviligerede situation i alt, vi foretager os som virksomhed. Derfor sikrer vi os, at produkter med vores brands på er fremstillet på forsvarlig vis og efter høje etiske standarder. Vi bestræber os på at sikre, at alle tredjeparter, vi samarbejder med om at producere produkter med vores brands på, efterstræber og lever op til samme strenge etiske krav, som vi stiller.

Vi inkorporerer et bindende tilsagn om opretholdelse af etiske standarder ("ESU") i kommercielle aftaler med vores tredjepartsleverandører, som lever op til internationalt anerkendte standarder, og vores ESU omfatter et bredt spektrum af etiske kildespørgsmål designet til at sikre, at de involverede i produktion af produkter med vores brands på behandles retfærdigt og respektfuldt, betales i henhold til gældende juridiske krav og opererer i et miljø, der favner deres kulturelle, etiske og filosofiske forskelle. En hjørnesten i ESU er at sikre, at ansatte opfylder minimumkrav til alder, og vi forbyder udtrykkeligt brug af mindreårige arbejdere og/eller tvungen arbejdskraft af en hvilken som helst art, herunder fængselsarbejde, slavearbejde/menneskehandel og begrænsning af bevægelsesfrihed. ESU kræver også, at der opretholdes acceptable standarder for sundhed og sikkerhed på arbejdspladsen, at arbejderne arbejder til normal løn og bliver betalt for overarbejde, at der er begrænsninger på antal arbejdstimer, og at arbejderne har acceptable arbejdsforhold i sikre omgivelser.

Afslutningsvis fastholder vi i vores ESU retten til at udføre periodisk, uanmeldt inspektion af de fabrikker, vores leverandører anvender, for at bekræfte og dokumentere, at de lever op til vores ESU, og vi vil handle hurtigt for at sikre, at vores tredjepartsleverandører med det samme retter op på og fuldt ud tager sig af evt. mangler identificeret ifm. vores inspektion.