Har du lyst til at forkæle dig selv? Gør det bare – du fortjener det. PokerStars Store og Rewards Store har alt fra tøj og tilbehør til onlinebelønninger, som du kan bruge til at få en endnu bedre oplevelse på alle vores fantastiske produkter.
Uanset om du vil forkæle dig selv efter en sejr eller leder efter den perfekte gave, er PokerStars Store det helt rigtige sted.
Klik herunder for at se vores store udvalg af varer, bl.a. luksusvarer, pokerprodukter og eksklusivt tøj og tilbehør fra kendte varemærker.
Få StarsCoin som medlem af PokerStars Rewards, og indløs dem for at få en lang række onlinebelønninger, som forbedrer din spiloplevelse. Find onlinebilletter og meget andet – brug dine StarsCoin til at få mere spil, mere værdi og mere sjov.
Klik nedenfor, eller find Rewards Store i appen og vores desktopsoftware via menuen "Mine belønninger".
Bemærk, at ikke alle varer er tilgængelige i alle lande, og at der afhængigt af dit opholdsland kan være visse afgifter og skatter, der skal betales til relevante myndigheder, før du kan modtage dine bestilte varer. Du vil muligvis også skulle fremvise dokumentation, før disse varer bliver frigivet til dig.
Du er fuldt ud ansvarlig for alle gebyrer og/eller dokumentation, som kræves af relevante myndigheder i dit bopælsland. Det er dit ansvar at opfylde disse krav, og vi refunderer ikke StarsCoin for varer, der bliver tilbageholdt, fordi du ikke opfylder de gældende krav i dit bopælsland.
Du finder Rewards Store i mobilklienten under menuen "Mine belønninger". Spillere, der er logget på via mobilen, kan bestille turneringsbilletter og kontantrabatter i de fleste mobiludgaver af Rewards Store. Alle andre bestillinger skal ske i desktopklienten. Hvis du ikke kan bestille via desktopklienten og gerne vil have os til at lave en ordre for dig, skal du gå til vores hjælpcenter for at finde den bedste måde at kontakte os på. Du skal bruge følgende oplysninger:
Ordrer kan behandles allerede tre timer efter afgivelsen. Tidsrammen for ordrebehandling afhænger af de(n) bestilte vare(r) og den pågældende dag. Visse varer som f.eks. Security Tokens bliver behandlet én gang om ugen. Bemærk, at når du bestiller i weekenden, bliver din bestilling behandlet mandag/tirsdag.
Leveringstiden for Rewards Store-varer afhænger af din region:
Region | Leveringstid efter besked om afsendelse |
---|---|
Storbritannien | 3-5 dage |
Europa | 7-10 dage |
Resten af verden | 10-15 dage |
Hvis du ikke modtager din ordre inden for tidsfristen, skal du kontakte os via vores hjælpcenter. Ellers antager vi, at du har modtaget din pakke.
Dette er et krav fra de lokale myndigheder, før pakken kan leveres. Oplysningerne bliver gemt sammen med ordren og bruges ikke til andre formål end at sende dig din pakke i henhold til gældende persondatalovgivning.
Nej, men varer i PokerStars Store kan købes for penge.
Ja.
Hvis du ønsker at få din ordre leveret til en alternativ adresse, kan du bestille varen som normalt, men under bestillingen vælge at få den sendt til en alternativ adresse ("Brug anden adresse"). Ret IKKE adressen på din konto. Det er vigtigt at oplyse en adresse, hvor nogen kan tage imod pakken. Der kan være visse leveringsbegrænsninger i nogle lande, og derfor kan visse varer muligvis ikke leveres til et andet land.
Når du har afgivet din ordre, er der ikke yderligere udgifter, da forsendelse og afgifter er med i prisen.
Afhængigt af dit opholdsland kan der dog være told og afgifter, der skal betales til relevante myndigheder, før du kan modtage varer, du har bestilt. Du vil muligvis også skulle fremvise dokumentation, før disse varer bliver frigivet til dig.
Du er fuldt ud ansvarlig for alle gebyrer og/eller dokumentation, som kræves af relevante myndigheder i dit bopælsland. Det er dit ansvar at opfylde disse krav, og vi refunderer ikke StarsCoin for varer, der bliver tilbageholdt, fordi du ikke opfylder de gældende krav i dit bopælsland.
I det usandsynlige tilfælde, at der påfalder told, refunderer vi beløbet til din konto, når vi har modtaget en kvittering på betalt told (der tydeligt viser beløbet) og bevis på, at pakken kom fra os (ved hjælp af fakturanummeret). Besøg vores hjælpcenter, så hjælper vi dig med glæde.
Du kan se en størrelsesoversigt i varebeskrivelsen. Sørg for at tjekke størrelsen nøje, da vores størrelser varierer.
Du skal kontakte os via vores hjælpcenter for at få din returnering godkendt, da vi har faste procedurer og visse begrænsninger.
Hvis din ordre var i den forkerte størrelse, kan du bytte varen til en anden størrelse, men du skal betale for forsendelsen. Du bør altid tjekke vores størrelsesoversigt for at sikre, at du får en vare, der passer.
Hvis du modtager den forkerte vare, kan vi bede dig om at sende den tilbage til os på vores regning. Den rigtige vare bliver så sendt til dig gratis. Besøg vores hjælpcenter for at finde den bedste måde at kontakte os på. Så hjælper vi dig med glæde.
Husk, at hvis du sender en vare tilbage til os uden det oprindelige ordrenummer på pakken og/eller uden bekræftelse, kan vi ikke refundere dine StarsCoin eller sende en erstatningsvare.
Ordrer kan ikke sendes til postboks, da der skal være en person til at modtage pakken.
Nogle varer sendes fra forskellige steder og ankommer hver for sig.
Ja. Hvis ordren har status som "Ny", kan du annullere den i banken i desktopklienten. Hvis du har brug for at ændre i din ordre, skal du først annullere den og så lave en ny.
Når vi har modtaget din ordre, får du en e-mail med bekræftelse på ordren. Kontrollér oplysningerne nøje. Så bliver ordren behandlet og sendt til pakning og levering. Vi behandler ordrer på daglig eller ugentlig basis afhængigt af varen.
Bemærk, at ordrer kan behandles allerede tre timer efter afgivelsen. Når en ordre er behandlet, kan den ikke længere annulleres eller ændres.
Medmindre du modtager en bekræftelse på din ændring, kan vi ikke garantere, at din ændring eller annullering er blevet behandlet.
Besøg vores hjælpcenter med det samme for at finde den bedste måde at kontakte os på. Du skal bruge følgende oplysninger:
Når vi har modtaget alle nødvendige oplysninger, handler vi efter behov. Afhængigt af varen kan vi bede dig om at sende den tilbage til os.
Nej.
Vores distributionscenter er ikke åbent for personlige henvendelser. Du skal sende din ordre tilbage til returadressen oplyst af Rewards Store-medarbejderen.
Når produktet ankommer i sin oprindelige stand, bliver et nyt sendt til dig, eller prisen refunderes til din Stars-konto, afhængigt af den indgåede aftale.
Du skal ikke kontakte lagrene direkte, for du kan ikke få information eller købe varer direkte derfra.
Alle henvendelser skal rettes til vores hjælpcenter.
Ikke alle vores distributionscentre benytter samme fremgangsmåde for afsendelse af ordrer. Hvis du ikke ser din ordrestatus som Sendt, kan den stadig godt være sendt. Har du yderligere spørgsmål om din ordre, kan du besøge vores hjælpcenter.
Almindelig postomdeling
Hvis din pakke er sendt med almindelig postomdeling, foretages leveringen af det lokale postvæsen, hvor du bor.
Metoderne og tidsrammerne for levering varierer fra land til land, men normalt forsøger de at levere pakken to gange, før de lægger en seddel og sender pakken til opbevaring på det lokale postkontor.
På sedlen står der dato og tidspunkt for den forsøgte levering, adresse og åbningstider for det lokale posthus, hvor du kan hente din pakke, hvornår den kan hentes, samt nogle gange en referencekode.
I nogle tilfælde kan der aftales en ny levering, men hvis det ikke kan lade sig gøre, skal du hente pakken på det pågældende postkontor. Normalt beholder de din pakke i to uger, før de returnerer pakken til Rewards Store eller bortskaffer den.
Fragtfirmaer/sporbare pakker
Hvis din pakke bliver sendt med fragtfirma (f.eks. FedEx), får du en e-mail med en sporingskode, så du kan følge dens rejse online på fragtfirmaets hjemmeside. Levering arrangeres udelukkende af fragtfirmaet.
Fragtfirmaet vil normalt forsøge at levere pakken to eller tre gange, og efter hvert forsøg efterlades en seddel med dato og tidspunkt for den forsøgte levering, et trackingnummer, adresse og telefonnummer til deres nærmeste kontor og nogle gange en dato for deres næste leveringsforsøg.
Hvis fragtfirmaet gentagne gange forsøger at levere pakken uden held, vil du til sidst blive bedt om at afhente pakken på deres nærmeste kontor, eller du kan kontakte dem for at arrangere et tidspunkt og en dato, hvor du kan tage imod pakken.
Normalt beholder de din pakke i to uger, og hvis den ikke bliver afhentet, eller en aftale bliver lavet med dig, returnerer de pakken til Rewards Store eller bortskaffer den.
Ja. Da vi er globalt førende inden for onlinespil, bestræber vi os på at fastholde den privilegerede situation i alt, vi foretager os som virksomhed. Derfor sikrer vi os, at produkter med vores brands på er fremstillet på forsvarlig vis og efter høje etiske standarder. Vi bestræber os på at sikre, at alle tredjeparter, vi samarbejder med om at producere produkter med vores brands på, efterstræber og lever op til samme strenge etiske krav, som vi stiller.
Vi inkorporerer et bindende tilsagn om opretholdelse af etiske standarder ("ESU") i kommercielle aftaler med vores tredjepartsleverandører, som lever op til internationalt anerkendte standarder, og vores ESU omfatter et bredt spektrum af etiske kildespørgsmål designet til at sikre, at de involverede i produktion af produkter med vores brands på behandles retfærdigt og respektfuldt, betales i henhold til gældende juridiske krav og opererer i et miljø, der favner deres kulturelle, etiske og filosofiske forskelle. En hjørnesten i ESU er at sikre, at ansatte opfylder minimumkrav til alder, og vi forbyder udtrykkeligt brug af mindreårige arbejdere og/eller tvungen arbejdskraft af en hvilken som helst art, herunder fængselsarbejde, slavearbejde/menneskehandel og begrænsning af bevægelsesfrihed. ESU kræver også, at der opretholdes acceptable standarder for sundhed og sikkerhed på arbejdspladsen, at arbejderne arbejder til normal løn og bliver betalt for overarbejde, at der er begrænsninger på antal arbejdstimer, og at arbejderne har acceptable arbejdsforhold i sikre omgivelser.
Afslutningsvis fastholder vi i vores ESU retten til at udføre periodisk, uanmeldt inspektion af de fabrikker, vores leverandører anvender, for at bekræfte og dokumentere, at de lever op til vores ESU, og vi vil handle hurtigt for at sikre, at vores tredjepartsleverandører med det samme retter op på og fuldt ud tager sig af evt. mangler identificeret ifm. vores inspektion.