Hvis du har problemer med vores software og f.eks.:
Så kan det betyde, at vores software ikke har de nødvendige Windows-tilladelser. Det bør løse problemet at geninstallere vores software helt.
Gør følgende:
Tag først en sikkerhedskopi af din indstillingsfil og en eventuel fil med spillernotater. Deres filnavne er:
Filen med spillernotater findes kun, hvis du har gemt notater eller etiketter om andre spillere ved pokerbordene. Hvis du ikke tager spillernotater, skal du kun gemme en kopi af din indstillingsfil.
Det gør du ved at åbne vores software (hvis muligt) og gøre følgende:
Hjælp → Åbn Mine Indstillinger-mappen
Find din(e) fil(er), og kopiér dem til et sikkert, midlertidigt sted.
Hvis du ikke kan åbne softwaren, skal du manuelt gå til mappen med indstillinger for at finde filen/filerne.
Når du har kopieret filen/filerne, skal du fjerne vores software.
Indstillinger → Apps → Apps og funktioner
Brug søgefeltet til at finde vores software, eller rul ned ad listen. Vælg vores software, og tryk på knappen Fjern.
Så skal du slette alle programfiler fra vores softwares installationsmappe. Standardmappen er C:\Programmer (x86)\PokerStars\
Du skal også slette indstillingsfilerne. Du finder filerne ved at åbne indstillingsmappen som beskrevet under trin 1. Når du har fundet mappen, skal du slette alle filer i den.
Sørg for, at du er logget på Windows med en konto med administratorrettigheder.
Tjek, at Kontrol af brugerkonti (UAC) er aktiveret:
Hvis skyderen er indstillet til "Standard", skal du gå til næste trin. Hvis den ikke er, skal du indstille den til "Standard", trykke på "OK" og genstarte din computer.
Download installationsfilen til vores software fra vores hjemmeside.
Installer softwaren i standardmappen C:\Programmer x86)\
Hvis du vil skifte til Kontrol af brugerkonti uden brugerinput, men ikke deaktivere den, kan tredjepartsprogrammer hjælpe dig med dette. Du kan finde disse værktøjer ved at søge på "UAC silent mode" på Google.
Sørg til slut for at gendanne filen/filerne, efter du har geninstalleret softwaren:
Hjælp → Åbn Mine Indstillinger-mappen.
Luk vores software, og kopiér filen/filerne ind i mappen igen (hvis du bliver bedt om at overskrive nogen filer, så acceptér dette).
Hvis det ikke løser problemet, kan sikkerhedssoftware være i konflikt med vores software. I det tilfælde bedes du oplyse os om navnet på og versionen af din sikkerhedssoftware. Med andre ord firewalls, webfiltre eller virusscannere (f.eks. Kaspersky eller Norton Internet Security).