pokercasinosports
pokercasinosports

Problem med Windows-tilladelser – komplet geninstallation – fejl 2/79

Hvis du har problemer med vores software og f.eks.:

  • Modtager fejlkode 2/79, "Adgang nægtet" eller en lignende fejl.
  • Ikke kan gemme eller få adgang til håndhistorik, spillernotater osv.

Så kan det betyde, at vores software ikke har de nødvendige Windows-tilladelser. Det bør løse problemet at geninstallere vores software helt.

Gør følgende:

Tag først en sikkerhedskopi af din indstillingsfil og en eventuel fil med spillernotater. Deres filnavne er:

  • Indstillingsfil: user.ini eller user
  • Spillernotater: notes.user.xml (hvor "user" er dit brugernavn).

Filen med spillernotater findes kun, hvis du har gemt notater eller etiketter om andre spillere ved pokerbordene. Hvis du ikke tager spillernotater, skal du kun gemme en kopi af din indstillingsfil.

Trin 1: Tag en sikkerhedskopi af user-filer

Det gør du ved at åbne vores software (hvis muligt) og gøre følgende:

Hjælp → Åbn Mine Indstillinger-mappen

Find din(e) fil(er), og kopiér dem til et sikkert, midlertidigt sted.

Hvis du ikke kan åbne softwaren, skal du manuelt gå til mappen med indstillinger for at finde filen/filerne.

  1. Tryk på Windows-tasten + "R" (på samme tid).
  2. Indtast nedenstående tekst i feltet, eller kopiér og sæt det ind, og tryk på Enter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Find og åbn vores softwares mappe.
  4. Find user.ini eller user og eventuelt notes.user.xml.
  5. Kopiér filen/filerne til et sikkert, midlertidigt sted (skrivebordet er et godt valg).

Når du har kopieret filen/filerne, skal du fjerne vores software.

Trin 2: Afinstaller vores software

Indstillinger → Apps → Apps og funktioner

Brug søgefeltet til at finde vores software, eller rul ned ad listen. Vælg vores software, og tryk på knappen Fjern.

Trin 3: Slet programfiler

Så skal du slette alle programfiler fra vores softwares installationsmappe. Standardmappen er C:\Programmer (x86)\PokerStars\

Du skal også slette indstillingsfilerne. Du finder filerne ved at åbne indstillingsmappen som beskrevet under trin 1. Når du har fundet mappen, skal du slette alle filer i den.

Trin 4: Bruger- og softwaretilladelser

Sørg for, at du er logget på Windows med en konto med administratorrettigheder.

Tjek, at Kontrol af brugerkonti (UAC) er aktiveret:

  1. Søg efter "UAC" med Windows' søgefunktion.
  2. Vælg "Indstillinger for Kontrol af brugerkonti".

Hvis skyderen er indstillet til "Standard", skal du gå til næste trin. Hvis den ikke er, skal du indstille den til "Standard", trykke på "OK" og genstarte din computer.

Trin 5: Download vores software

Download installationsfilen til vores software fra vores hjemmeside.

Installer softwaren i standardmappen C:\Programmer x86)\

Hvis du vil skifte til Kontrol af brugerkonti uden brugerinput, men ikke deaktivere den, kan tredjepartsprogrammer hjælpe dig med dette. Du kan finde disse værktøjer ved at søge på "UAC silent mode" på Google.

Trin 6: Gendan filer

Sørg til slut for at gendanne filen/filerne, efter du har geninstalleret softwaren:

Hjælp → Åbn Mine Indstillinger-mappen.

Luk vores software, og kopiér filen/filerne ind i mappen igen (hvis du bliver bedt om at overskrive nogen filer, så acceptér dette).

Hvis det ikke løser problemet, kan sikkerhedssoftware være i konflikt med vores software. I det tilfælde bedes du oplyse os om navnet på og versionen af din sikkerhedssoftware. Med andre ord firewalls, webfiltre eller virusscannere (f.eks. Kaspersky eller Norton Internet Security).

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?