pokercasinosports
pokercasinosports

Ind- og udbetaling med NETELLER

____________________________________________________________________________________________
Du kan se, om betalingsmetoden er tilgængelig i dit land, hvis du logger på din konto og går til "Bank".
____________________________________________________________________________________________

NETELLER er en forudbetalt online-wallet, som du kan bruge til at betale online. Du kan bruge NETELLER til både ind- og udbetaling.

Du kan indsætte penge på din NETELLER-konto med en lang række indbetalingsmetoder såsom:

  • Indbetaling med kort
  • Indbetaling via lokal bank
  • International bankoverførsel

De tilgængelige indbetalingsmuligheder varierer fra land til land. Se mere om gebyrer og specifikke indbetalingsmuligheder under Fees på NETELLERs hjemmeside.

Du kan oprette en gratis NETELLER-konto ved at vælge "Join for free" på deres hjemmeside.

NETELLER-konti registreret i Storbritannien kan ikke bruge penge fra kreditkort til onlinespil.

Hvordan indbetaler jeg med NETELLER?

Sådan indbetaler du med NETELLER:

  1. Gå til "Bank". Hvis du bruger vores hjemmeside eller mobilapp:
    Webbank
  2. Tryk på "Indbetal", og vælg "NETELLER".
  3. Vælg et af de foreslåede beløb til indbetaling, eller indtast et andet beløb i feltet.
  4. Indtast bonuskode (hvis du har en), og tryk på den grønne knap for at fortsætte.
  5. Udfyld de nødvendige oplysninger. Afhængigt af dit land kan du blive videresendt til NETELLERs hjemmeside for at gennemføre transaktionen:
    • I så fald skal du indtaste den e-mailadresse, der er registreret på din NETELLER-konto
    • Hvis du kun gennemfører transaktionen i vores software, skal du indtaste følgende oplysninger i stedet:
      • 12-cifret NETELLER-kontonummer
      • 6-cifret Secure ID/bekræftelseskode*
  6. Dobbelttjek dine oplysninger, og indsend din anmodning om indbetaling.

* Hvis du har aktiveret totrinsbekræftelse på din NETELLER-konto, kan du ikke længere bruge Secure ID. Du skal bruge den sekscifrede bekræftelseskode fra appen Google Authenticator.

Hver gang du sætter penge ind på din NETELLER-konto, bliver du spurgt, om du bruger din indbetaling til at spille. Vælg "Yes" for at kunne bruge pengene hos os.

Vi indsætter det indbetalte beløb på din konto, så snart NETELLER bekræfter, at transaktionen er vellykket.

Hvordan udbetaler jeg med NETELLER?

Sådan udbetaler du penge til din NETELLER-konto:

  1. Gå til "Bank". Hvis du bruger vores hjemmeside eller mobilapp:
    Webbank
  2. Tryk på "Udbetal".
  3. Indtast beløbet, du vil udbetale.
  4. Hvis du har ventende automatiske udbetalinger, ser du:
    • Beløbet.
    • Den metode og konto, som pengene overføres til.
    • Evt. resterende beløb efter de automatiske udbetalinger.
  5. Hvis du ikke har nogen ventende automatiske udbetalinger, vælger du "NETELLER" blandt mulighederne.
  6. Hvis du har indbetalt med denne metode inden for de sidste 12 måneder, er dine NETELLER-oplysninger indtastet på forhånd. Ellers skal du indtaste dine NETELLER-oplysninger (det 12-cifrede NETELLER-kontonummer eller e-mailadresse).
  7. Til sidst skal du bekræfte din anmodning om udbetaling.

Vi behandler din udbetaling inden for 72 timer. Pengene går ind med det samme efter godkendelse.

Afhængigt af dit land skal du muligvis have indbetalt med NETELLER inden for de sidste 12 måneder for at kunne bruge denne metode til udbetalinger.

Hvis du bruger vores mobilapp, skal du altid huske at logge rigtigt af, inden du lukker appen. Hvis du bliver blokeret af systemet, skal du vente 10 minutter, før du logger på igen.

Jeg prøver at bruge NETELLER, men det kan jeg ikke. Hvorfor?

Her er nogle af de mest hyppige årsager til en mislykket transaktion med NETELLER:

  • Din NETELLER-konto er ikke oprettet korrekt. Dobbelttjek, om din konto er oprettet og aktiv.
  • Der er ikke penge nok på din NETELLER-konto. Tjek, at der er penge nok til at dække transaktionen, og prøv igen.
  • Du har endnu ikke modtaget et bekræftelsesopkald fra NETELLER. Du skal bekræfte din konto, før du kan bruge den til ind- eller udbetaling.
  • Du har indtastet forkert e-mailadresse, brugernavn, Secure ID eller bekræftelseskode. Hvis du har aktiveret totrinsbekræftelse på din NETELLER-konto, skal du bruge den sekscifrede bekræftelseskode fra appen Google Authenticator i stedet for dit Secure ID.
  • Din NETELLER-konto er ved at blive opdateret. Prøv igen senere.

Hvis du er i tvivl om din kontostatus, skal du kontakte NETELLER og tjekke, at der ikke er problemer med din konto.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?