Brand icon pokerBrand icon casinoBrand icon sports

GENEREL SUPPORT FAQ

De primære forskelle mellem vores .DK og .COM-klienter skyldes danske licenskrav. Disse ændringer omhandler følgende:

  • Real Money-overførsler og T-Money-handler er ikke tilgængelige for spillere på PokerStars.DK
  • Yderligere krav til personlige oplysninger, inkl. CPR-nummer
  • Lidt ændrede Ansvarligt spil -funktioner

Spillere, der er bosat i Danmark og Grønland, kan kun spille på PokerStars.DK - de kan ikke spille på andre platformer, så som PokerStars.COM eller PokerStars.FR. Kun spillere, der er mindst 18 år og fra Danmark eller Grønland, kan spille på PokerStars.DK, mens spillere fra Færøerne fortsat skal spille på PokerStars.COM.

Bemærk, at de fleste PokerStars.COM-funktioner fortsat vil være tilgængelige på PokerStars.DK.

Spillere, der åbner en konto senest d. 29. februar, har 60 dage til at indsende dokumentation og bekræfte deres konto. For konti åbnet efter d. 29. februar har spillerne 30 dage til at bekræfte deres oplysninger.

Undladelse heraf kræver, at PokerStars konfiskerer alle spillerens gevinster i henhold til de danske licenskrav.

Kontakt os på verification@pokerstars.dk for at undgå at miste dine penge.

Ja, du kan spille mod spillere i hele verden, ligesom da du spillede på PokerStars.COM. Du får adgang til de samme turneringer, Sit & Go’s, ring games og andre funktioner, som blev tilbudt på .COM.

Bemærk, at real money-overførsler og T-Money-handler ikke er tilgængelige på PokerStars.DK.

Ja. Når en udbetaling står som behandlet, betyder det, at vi har færdigbehandlet den, og pengene er på vej til dig. I det usandsynlige tilfælde, at du ikke modtager pengene indenfor den normale tidsfrist, som du kan læse i din bekræftelsese-mail, skal du skrive til support@pokerstars.dk.

Ja, du kan benytte din .DK-konto alle steder fra, bortset fra i lande, hvor den lokale lovgivning forbyder dette.

På PokerStars.DK spiller du mod spillere fra hele verden, og de fleste af dem taler ikke dansk. Derfor kræver vi, at vores spillere chatter på engelsk, med undtagelse af særlige regionale turneringer. Hvis/når dansk chat er tilladt, vil det stå tydeligt i turneringslobbyen.

For at opgradere din PokerStars-software skal du blot logge ind på din eksisterende PokerStars-konto med PokerStars.COM-softwaren. Når du er logget ind, skal du følge vejledningen på skærmen for at flytte din konto til PokerStars.DK; din software giver dig muligheden for at opgradere. Det er hurtigt og nemt.

Du kan også downloade vores PokerStars.DK-software direkte her: http://www.pokerstars.dk/client/download/.

Ja. Der er ingen forskelle på rake mellem PokerStars.DK og PokerStars.COM. For mere information om rake, skal du besøge: http://www.pokerstars.dk/poker/room/rake/.

ANSVARLIGT SPIL

Hvis du har selvudelukket dig gennem ROFUS-systemet leveret af den Danske Spillemyndighed, gælder selvudelukkelsen for alle pokersites/spilsystemer.

Du kan spille, når din selvudelukkelsesperiode er overstået, men du skal besøge ROFUS for at se, hvornår din selvudelukkelse udløber. Hvis du er selvudelukket gennem PokerStars, kan du klikke på et bord for at få en pop-up, der fortæller, hvornår din selvudelukkelse ophører.

Hvis du er midlertidigt udelukket fra PokerStars.COM, vil du ikke være i stand til at flytte din konto til PokerStars.DK, før selvudelukkelsen er udeløbet.

Nej, vi tager ansvarligt spil meget seriøst, og vi genåbner ikke konti, der er blevet permanent lukket efter anmodning fra spilleren. Du kan kontakte support@pokerstars.dk for yderligere information, hvis du permanent har lukket din konto.

Ja, men de kan ikke tilsidestille PokerStars' egne indbetalingsgrænser. Vores Ansvarligt Spil-funktion lader dig vælge indbetalingsgrænser per dag, uge og måned.

FLYTNING TIL POKERSTARS.DK

For at få den nye .DK software til at virke skal du først fjerne din eksisterende PokerStars-applikation. Gå ind i "Programmer" og flyt din eksisterende applikation til "Papirkurv".

Derefter skal du så downloade en frisk kopi via .ZIP filen herunder, og derefter køre installationsfilen:

http://www.pokerstars.dk/PokerStarsInstallDK.pkg.zip

Du skulle her efter være i stand til at benytte din PokerStars-konto hos PokerStars.DK.

Du skal blot logge ind på PokerStars.COM med dine normale log-in-oplysninger og så følge instrukserne. Når du følger dem, bliver din konto flyttet til PokerStars.DK, og din PokerStars-software bliver opdateret.

Du skal være mindst 18 år gammel. Folk under 18 må ikke oprette en konto eller spille på nogen af PokerStars' platforme, inkl. PokerStars.DK.

Hvis du har problemer med dit CPR-nummer, skal du kontakte support@pokerstars.dk, så vil vi hjælpe dig videre.

Nej, du skal vente, til du kommer hjem til Danmark eller Grønland, før du kan flytte din konto. I mellemtiden er du desværre ikke i stand til at spille.

Send venligst dokumentation til security@pokerstars.dk – brug den e-mail-adresse, du har brugt til at registrere din PokerStars-konto med.

Nej. Den danske lovgivning kræver, at alle danske spillere kun spiller på PokerStars.DK-platformen.

Når du har indtastet de nødvendige oplysninger, er du flyttet til PokerStars.DK. Når du har svaret på spørgsmålet om ‘Spillehensigt’ i flytningsprocessen, bliver du taget tilbage til PokerStars.DK-lobbyen, hvor du kan begynde at spille vores mange pokerspil.

Du kan gentage flytningsprocessen, når det passer dig.

Du kan udbetale via PokerStars-banken, før du flytter til PokerStars.DK, samt efter du har gennemført flytningen. Bemærk dog, at du skal bekræfte din identitet som del af udbetalingsprocessen.

Du kan ikke spille nogen spil på PokerStars, før du har flyttet din konto til PokerStars.DK.

Nej. Overførsler mellem spillere er ikke længere mulige for spillere i Danmark og Grønland.

Vi tilbyder ikke Danske Kroner som valuta på PokerStars.DK på nuværende tidspunkt – du skal vælge mellem USD, EUR, GBP og CAD som din foretrukne valuta.

Kontakt support@pokerstars.dk. Vi står klar til at hjælpe dig. Brug den e-mail-adresse, der er tilmeldt for din PokerStars-konto (hvis muligt).

VALIDERINGSFAQ - INTRODUKTION

Du skal fuldføre Flytningsprocessen , før du kan validere dine detaljer.

Alle, der er bosiddende i Danmark eller Grønland (uanset om de er dansk statsborger).

Nej, vi tillader ikke brugen af mere end én konto per spiller, og du skal flytte din konto fra PokerStars.COM til PokerStars.DK for at kunne blive ved med at spille.

Nej, ikke hvis du kun spiller om play money. Valideringen er kun tvungen for real money-spillere.

Opret en ny PokerStars.DK-konto og følg valideringssprocessen, der gælder for dig (se næste FAQ).

De følgende spillere skal gennemgå online validering (se ONLINE VALIDERING -sektionen af FAQ'en):

  • danske borgere, der bor i Danmark og har et CPR-nummer
  • folk bosat i Danmark, der ikke er statsborgere, men som har CPR-nummer
  • grønlandske borgere, der bor i Danmark og har et CPR-nummer

De følgende spillere skal gennemgå manuel validering (se MANUEL VALIDERING -sektionen af FAQ'en):

  • grønlandske borgere, der bor i Grønland
  • danske borgere, der bor i Grønland
  • folk bosat i Danmark, der ikke er statsborgere, og ikke har et CPR-nummer
  • folk bosat i Grønland, der ikke er danske eller grønlandske statsborgere

Valideringsprocessen behøver ikke at være påbegyndt eller fuldendt for at du kan deltage i freerolls, men for at satse penge vundet i freerolls, skal alle PokerStars.DK-spillere fuldføre valideringsprocessen.

ONLINE VALIDERING FAQ – KUN DANSKE STATSBORGERE PT. BOSAT I DANMARK

Danske statsborgere, der pt. bor i Danmark (se 'Hvilken valideringssproces gælder for mig' ANCHOR FAQ). Grønlandske statsborgere og/eller folk bosat i Grønland skal gennemføre manuel kontovalidering.

Et gyldigt CPR-nummer er krævet for at fuldføre den online validering. Vi introducerer NemID som log-in-krav senere, hvorefter NemID vil være påkrævet for at logge ind på din PokerStars.DK-konto.

Det er et personligt identifikationsnummer, der udstedes af de danske myndigheder. Du kan finde dit CPR-nummer på dit Sygesikringsbevis:

Alle statsborgere og permanent bosiddende i Danmark og Grønland skal have et CPR-nummer.

NemID er en sikker, bredt anvendt log-in-løsning brugt i danske banker, på statslige hjemmesider og i nogle private virksomheder.

Alle voksne i Danmark, der har et CPR-nummer, kan få et NemID, de kan bruge til deres netbank og til offentlige online tjenester, så som SKAT (for at bestille et NemID, skal du besøge https://www.nemid.nu/)

Nej, det er kun muligt for danske statsborgere, der pt. er bosiddende i Danmark. Du skal sende os en kopi af dit myndighedsudstedte ID for at validere din konto. Det gør du ved at klikke på “Hjælp” -> “Kontakt / Upload dokumenter…”

Nej, det er ikke nødvendigt for normal validering, hvor online validering blev gennemført med succes.

Nej, du skal gennemføre online kontovalidering.

Nej. De eneste muligheder er at gennemføre enten online eller manuel validering (som defineret i denne sektion).

Alle oplysninger indtastet på vores site bliver behandlet fortroligt i henhold til vores Fortrolighedspolitik. http://www.pokerstars.dk/privacy/.

Det er et krav fra den Danske Spillemyndighed, at vi beder om disse oplysninger, og de bruges kun til identitetsbekræftelse, Ansvarligt Spil og til at beskytte vores spillere.

Du kan genindtaste dit CPR-nummer – sørg for, du indtaster CPR-nummeret korrekt OG at dit navn og din fødselsdato er korrekt for din PokerStars-konto.

Hvis det ikke hjælper at genindtaste dit CPR-nummer, skal du sende en kopi af dit Sygesikringsbevis til verification@pokerstars.dk , og kort forklare i e-mailen, hvilket problem du oplever - så vil vi hjælpe med at løse det.

Skriv til verification@pokerstars.dk - så vil vi prøve at give dig den nødvendige assistance. Du må gerne medsende et screenshot af problemet eller eventuelle fejlbeskeder, du modtager

MANUEL BEKRÆFTELSE-FAQ – BORGERE OG INDBYGGERE I GRØNLAND SAMT IKKE-DANSKE STATSBORGERE I DANMARK MIDLERTIDIGE KONTI

Nej – ‘midlertid’ kontostatus gælder kun for manuel bekræftelse - spillere, der gennemfører online bekræftelse, har en fuldt bekræftet konto og kan se bort fra denne sektion.

Når Real Money-valideringsblanketten er blevet sendt (fra PokerStars.DK-klienten).

Det betyder, at du skal sende kopier af din dokumentation for at fuldføre kontovalideringen, og du har en begrænset tidsfrist til at gøre det – 30 dage fra oprettelsen af din Real Money-konto (60 dage hvis kontoen er åbnet inden 28. februar).

30 dage fra indsendelsen af Real Money-kontovalideringsattesten for konti åbnet d. 1. marts eller senere, 60 dage, hvis kontoen er åbnet inden d. 29. februar.

Hvornår begynder tidsbegrænsningen for fuldførelse af kontovalideringen?

  • Indbetalingsgrænse på 10.000 DKK
  • Krav om at fuldføre valideringsprocessen (sende gyldigt ID til verification@pokerstars.dk )
  • Suspendering af muligheden for at udbetale penge

Disse begrænsninger bliver fjernet, når valideringsprocessen er gennemført.

Du kan fortsat spille for penge på din konto, men du skal fuldføre kontovalideringen for at indbetale flere penge.

MANUEL BEKRÆFTELSE AF MIDLERTIDIGE KONTI (SÅDAN SENDER DU ID)

Alle pas, kørekort eller identifikationskort udstedt af myndighederne.

Nej, dit ID skal stadig være gyldigt (på datoen vi modtager det).

Ja, vi accepterer udenlandsk ID, så længe det er udstedt af myndighederne i udstedelseslandet.

Det er ikke nødvendigt for dansk-udstedte pas eller kørekort.

For udenlandske kørekort eller ID-kort skal vi bruge bagsiden, hvis der står nogen personlige oplysninger (inkl. udløbsdato) – hvis du er i tvivl, så send en kopi af begge sider.

Ved at uploade din dokumentation, mens du er logget ind i PokerStars-klienten.

Hver gang du logger ind og ud af PokerStars, får du som midlertidig kontoindehaver en pop-up, der har en ‘upload dokumenter’-knap. Dette er den hurtigste og sikreste måde at sende din dokumentation.

Du kan også uploade dine dokumenter ved at klikke på “Hjælp” -> “Kontakt Support / Upload dokumenter…” i PokerStars-klienten.

Ved at sende en e-mail til verification@pokerstars.dk (sørg for at skrive fra den e-mail-adresse, der er registreret for din PokerStars.DK-konto).

Vi bekræfter din kontovalidering per e-mail, din konto bliver åben for udbetalinger, og din midlertidige indbetalingsgrænse bliver fjernet (selvom du har mulighed for selv at sætte ønskede grænser).

'LUKKEDE' MIDLERTIDIGE KONTI

Nej, i henhold til den danske spillemyndigheds regler er dette ikke muligt.

Kontakt verification@pokerstars.dk fra din registrerede e-mail-adresse, så vil vi behandle din anmodning i henhold til den danske spillemyndigheds regler.

Du modtager en refundering af din kontosaldo, op til det beløb, du har indbetalt på PokerStars.DK (frem til nu). I henhold til regler fra den danske spillemyndighed bliver alle gevinster (kontosaldo – samlede indbetalinger) tilbageholdt af PokerStars, som PokerStars har valgt at donere til velgørenhed.

I tilfælde, hvor en spillers saldo er mindre end det indbetalte beløb, bliver hele saldoen tilbagebetalt. Bemærk, der er ingen refundering af tabte penge.

Der er ingen grund til at kontakte PokerStars, da denne refundering bliver iværksat automatisk. Alle refunderinger bliver behandlet hurtigst muligt.

Nej, du skal fuldføre valideringen nu. Alle gevinster på din konto bliver givet til velgørenhed, hvis du ikke validerer indenfor 30 dage. Du har dog 60 dage til at fuldføre valideringen, hvis kontoen blev åbnet før d. 29. februar.