Vi har fået bekræftet, at de generelle NemID problemer er blevet løst, men der er stadig en mindre gruppe af danskere, der oplever forskellige, individuelle problemer.
Erfaringer fra brugere viser, at det virker til at være vigtigt, at din browser bliver lukket helt ned.
1) Forsøg at logge ind fra PokerStars-klienten
2) Hvis det mislykkes, luk da browseren helt ned - alle vinduer skal lukkes
3) Prøv at åbne NemID vinduet igen via PokerStars klienten. Virker det stadig ikke, forsøg da at logge ind igen via PokerStars-klienten og bliv ved med at lukke browservinduet indtil det virker. Prøv gerne en 10-15 gange. Erfaring hos andre brugere viser, at det har virket for dem.
Virker det stadig ikke, så prøv ovenstående igen med anden browser. Det gør du ved at vælge en anden browser som standardbrowser. Eller du kan prøve at kopiere URL'en fra NemID vinduet over i en ny browser. Men den nye browser skal kun have en version af browseren åben.
Husk, vores app til mobil og tablet kræver ikke NemID, så her kan man logge ind uden problemer. Download via Apple app store eller læs her for Android.