pokercasinosports
pokercasinosports

Lag eller langsom forbindelse under spil (desktop)

Hvis der er forsinkelser i vores software, mens du spiller, kan det være et problem med forbindelsesstabiliteten. Det sker ikke nødvendigvis på andre hjemmesider eller i andre apps.

Vi kan hjælpe dig med at identificere og løse problemet. Først skal vi bruge nogle oplysninger om dit system og din forbindelse:

  • Styresystem, f.eks. Windows 10 eller macOS 10.12
  • Computerprocessor, f.eks. Intel Core i3 eller 2,6 GHz
  • System-RAM, f.eks. 2 GB, 4 GB eller 8 GB
  • Forbindelsestype, f.eks. kabel, DSL eller satellit
  • Internetudbyder, dvs. navnet på den virksomhed, der leverer dit internet.
  • Router/modem, f.eks. D-Link DI-624 eller Linksys WRTG54GS

Send os også logfilerne fra vores software. Det er bedst at sende dem på et tidspunkt, hvor din forbindelse er ustabil. I lobbyen vælger du:

Hjælp → Logfiler (skriv dit brugernavn og alle relevante oplysninger) → SEND LOGFILER.

Så sendes dine logfiler og din forklaring automatisk til os.

Når du har sendt os filerne, laver vi en grundig undersøgelse og vender tilbage hurtigst muligt.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?