En pinkode er en sekscifret kode, der udstedes til dig. Den er en ekstra sikkerhedsfunktion ud over dit password. Pinkoden er med til at mindske risikoen for keyloggers, phishing og uautoriseret adgang til din konto.
Når pinkoden er aktiveret på din konto, skal du indtaste den på et tastatur på skærmen, hver gang du logger på. Tallene skifter position ved hvert login for at forhindre keyloggers i at registrere, hvilke knapper du vælger.
Afhængigt af den platform, du bruger, skal du logge på din konto og gå til:
Du kan vælge din foretrukne pinkode på hjemmesiden (hvis det er muligt i dit land).
Vi sender en besked med pinkoden til din registrerede e-mailadresse. Når du får din pinkode, skal du aktivere den.
Afhængigt af den platform, du bruger, skal du logge på din konto og gå til:
Når din pinkode er aktiveret, får du en meddelelse med bekræftelse.
Afhængigt af den platform, du bruger, skal du logge på din konto og gå til:
Du kan genskabe den ved hjælp af vores funktioner til glemte pinkoder. Sådan gør du:
Vi sender din pinkode til den e-mailadresse, der er tilknyttet din konto.
Tjek din mappe med uønsket post, hvis du ikke modtager beskeden efter at have fulgt vejledningen herover. Hvis du vil undgå dette, kan du prøve at justere filterindstillingerne for din e-mailkonto eller sætte os på din kontaktliste.
Hvis din mobiltelefon er bekræftet på din konto, sender vi din pinkode til dig via SMS.
Hvis du ikke kan nulstille din pinkode, skal du besvare nogle få spørgsmål, som kun kontoindehaveren kan besvare:
Hvis du ikke kan besvare disse spørgsmål, skal du sende os et tydeligt digitalbillede af dit ID (pas, kørekort eller nationalt ID-kort). Du kan uploade det via kontaktformularen på vores hjemmeside.
Vi anbefaler at beholde pinkoden. Men hvis du vil fjerne den, skal du logge på din konto og deaktivere den ved at gå til:
Når din pinkode er deaktiveret, får du en meddelelse med bekræftelse.