Vælg den software, du bruger. Prøv at gendanne forbindelsen efter hvert trin.
Genstart og gendan forbindelse
Genstart din computer, og sluk og tænd for netværksudstyret. Netværksudstyr kan for eksempel være modem, router og adgangspunkter. Tjek derefter, at din internetforbindelse virker, og åbn så vores software igen.
Konfigurer din sikkerhedssoftware
Giv følgende programmer tilladelse til at omgå din sikkerhedssoftware:
Hvis du ikke kan finde alle, skal du give adgang til dem, du finder. Du kan få mere at vide om din enheds indbyggede firewall her:
Hvis du bruger ekstern sikkerhedssoftware, kan du lede efter hjælp på producentens hjemmeside.
Prøv Googles DNS
Det kan hjælpe at skifte til Googles DNS (domænenavnesystem).
Du kan få vejledning i at konfigurere din enheds DNS på Googles hjemmeside.
Hvis den ændring ikke hjælper, kan du prøve at bruge en anden internetudbyder.
Hvis intet af ovenstående virker, så kontakt os via chat med følgende oplysninger:
Tjek din internetforbindelse
Tjek, om du har internetforbindelse med wi-fi eller mobildata. Du bør kunne se ikonerne øverst på skærmen. Hvis ikke, skal du ændre indstillingerne for dit wi-fi- eller mobilnetværk.
Genstart din enhed
Sluk for din enhed, og tænd den igen.
Geninstaller vores app
Afinstaller vores app, og download og installer så en ny version.
Prøv Googles DNS
Det kan hjælpe at skifte til Googles DNS (domænenavnesystem).
Du kan få vejledning i at konfigurere din enheds DNS på Googles hjemmeside.
Hvis den ændring ikke hjælper, kan du prøve at bruge en anden internetudbyder.
Hvis intet af ovenstående virker, så kontakt os via chat med følgende oplysninger:
Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.