pokercasinosports
pokercasinosports

Ingen forbindelse til softwaren

Vælg den software, du bruger. Prøv at gendanne forbindelsen efter hvert trin.

Computersoftware

Genstart og gendan forbindelse

Genstart din computer, og sluk og tænd for netværksudstyret. Netværksudstyr kan for eksempel være modem, router og adgangspunkter. Tjek derefter, at din internetforbindelse virker, og åbn så vores software igen.

Konfigurer din sikkerhedssoftware

Giv følgende programmer tilladelse til at omgå din sikkerhedssoftware:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (kun .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Hvis du ikke kan finde alle, skal du give adgang til dem, du finder. Du kan få mere at vide om din enheds indbyggede firewall her:

Hvis du bruger ekstern sikkerhedssoftware, kan du lede efter hjælp på producentens hjemmeside.

Prøv Googles DNS

Det kan hjælpe at skifte til Googles DNS (domænenavnesystem).

Du kan få vejledning i at konfigurere din enheds DNS på Googles hjemmeside.

Hvis den ændring ikke hjælper, kan du prøve at bruge en anden internetudbyder.

Hvis intet af ovenstående virker, så kontakt os via chat med følgende oplysninger:

  • Oplysninger om fejlmeddelelsen. Et skærmbillede ville være en stor hjælp.
  • Navnet på den firewall eller sikkerhedssoftware, du bruger (f.eks. Norton, Panda, Avast eller AVG).
  • Vores softwares logfiler. De bliver overskrevet efter 48 timer, så send dem hurtigst muligt.
Mobilapp

Tjek din internetforbindelse

Tjek, om du har internetforbindelse med wi-fi eller mobildata. Du bør kunne se ikonerne øverst på skærmen. Hvis ikke, skal du ændre indstillingerne for dit wi-fi- eller mobilnetværk.

Genstart din enhed

Sluk for din enhed, og tænd den igen.

Geninstaller vores app

Afinstaller vores app, og download og installer så en ny version.

Prøv Googles DNS

Det kan hjælpe at skifte til Googles DNS (domænenavnesystem).

Du kan få vejledning i at konfigurere din enheds DNS på Googles hjemmeside.

Hvis den ændring ikke hjælper, kan du prøve at bruge en anden internetudbyder.

Hvis intet af ovenstående virker, så kontakt os via chat med følgende oplysninger:

  • Oplysninger om fejlmeddelelsen. Et skærmbillede ville være en stor hjælp.
  • Din enheds mærke, model og operativsystem.

Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?