pokercasinosports
pokercasinosports

Lydproblemer med vores mobilapp

Først skal du tjekke, at lyden er slået til i vores mobilapp.

Konto → Indstillinger → Lyd

Slå lyden til, hvis den ikke er aktiveret. Så bør lyden fungere normalt, når du spiller et spil.

Genstart din mobilenhed, hvis problemet fortsætter.

Gør følgende, hvis lyden stadig giver problemer:

  1. Luk alle andre apps, der er åbne i baggrunden.
  2. Frakobl eventuelle hovedtelefoner forbundet med ledning eller Bluetooth.

Hvis du stadig har problemer, så fortæl os følgende:

  • Virker lyden i andre apps?
  • Hvilket mærke og hvilken model er din enhed, og hvilket styresystem bruger du?

Du skal også sende os logfilerne fra vores app:

Kontoikonet → Hjælp → Send logfiler til kundeservice → SEND LOGFILER

Vigtigt:
Send filerne hurtigst muligt til os, da de bliver overskrevet efter 48 timer.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?